Сайт бойынша іздеу
Білім беру бағдарламасы туралы

6В02111 Балетмейстер өнері

6В02111 Балетмейстер өнері білім беру бағдарламасы жеке қабілеттерін жан-жақты дамытуға және сахналық жұмыс дағдыларын меңгерген, әлемдік хореографияның тарихын, реформаларын, қазіргі даму тенденцияларын және театр өнері, музыка индустриясы, бұқаралық-ойын-сауық іс-шаралары саласындағы өндірістік процестерді білетін, ел ішінде кәсіби хореографиялық өнерде өзінің шығармашылық ойларын іске асыруға қабілетті балетмейстерлерді, хореографтарды даярлауға бағытталған.

  • техникалық және кәсіптік білім негізінде (колледж) – 4 жыл
Білім беру бағдарламасының мақсаты

Қазақстандық қоғамның және халықаралық мәдени-білім беру кеңістігінің сұраныстарына сәйкес келетін жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктері бар бәсекеге қабілетті білікті балетмейстер өнерінің кадрларын қалыптастыру. Хореографияның әртүрлі бағыттарын зерделеу және хореографиялық өнерді танымал ету үшін пәнаралық білімді пайдалану арқылы танымға, дамуға ынталандыру үшін жағдай жасау; ұйымдастырушылық-басқарушылық, шығармашылық-сахналау қызметіне тез бейімделе білу. Білім беру бағдарламасы түлекке заманауи қазақстандық қоғам мен еңбек нарығының талаптарына сәйкес келуге, ұлттық би мәдениетін сақтауға және насихаттауға, дағдылар мен білімдерді меңгеруге, халықаралық тануға қол жеткізуге мүмкіндік береді

бағдарлама туралы толығырақ
Кәсіби қызметтің түрлері

Қойылымдық:

  • әр түрлі стильдер мен жанрларда шағын және ірі формалардың хореографиялық қойылымдарын жасайды
  • орындаушылардың құрамын анықтайды.

Шығармашылық қызмет:

  • жобалардың жоғары көркемдік деңгейін қамтамасыз етеді, репетициялар жүргізеді, концерттік бағдарламаларға жоспарлы және шұғыл енгізулерді жүзеге асырады;
  • концерттік нөмірлер мен бағдарламаларды қалпына келтіреді

Ұйымдастырушылық-шығармашылық қызмет:

  • шығармашылық ұжымдарды ұйымдастырады және басқарады;
  • халықтың әртүрлі санаттары арасында мәдени қызметті ұйымдастырудың жаңа нысандары мен әдістерін жасайды;
  • тиісті музыкалық материалды таңдайды;
  • шығармашылық жұмыстарды талдайды;

Басқару қызметі:

  • хореографиялық оқу орындарын басқарады;
  • шығармашылық хореографиялық ұжымдарды басқарады;
  • репертуарды қалыптастырады және орындаушылардың құрамын анықтайды.

Ұйымдастырушылық-білім беру қызметі:

  • шығармашылық оқу орындарында және хореографиялық ұжымдарда, қосымша, Бастауыш, техникалық және кәсіптік білім беру мекемелерінде оқыту, тәрбиелеу;
  • арнайы және қосымша білім беру жүйесінде тәрбие мен оқытудың әртүрлі формалары мен әдістерін таңдау және қолдану.

Зерттеу қызметі:

  • қазіргі заманғы ағымдар мен өнер бағыттарының көркемдік дәстүрлерін талдау;
  • ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді зерттеу;
Оқыту нәтижелері
  • Қазақстан дамуының негізгі тарихи кезеңдерін, хореографиялық және музыкалық өнердің қалыптасуын, әлемдік және отандық өнердің стильдері мен жанрларын анықтау және талдау; өнердің қазіргі жағдайы мен даму перспективаларына өзіндік негізделген және дәлелді көзқарастарын қалыптастыру
  • Хореографиядағы қойылым іс-әрекетінің негізгі заңдары мен принциптерін анықтау; режиссерлік өнердің әртүрлі мектептерін талдау және қолдану; қарапайым комбинациялардан бастап шағын музыкалық - хореографиялық нысандарға дейін композициялар жасау дағдысын көрсету
  • Балетмейстерлік әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, хореографиялық пәндердің негіздерін оқыту және балет сыныбында жеке тұлғаны тәрбиелеу
КӘСІПТІК ҚҰЗЫРЕТТЕР (HARDSKILLS)
  • Орындаушылардың дене шынықтыруын дамытатын және жетілдіретін жаттығу әдістемелерін меңгеру қабілеті; классикалық би және хореографиялық білім беру саласындағы хореографиялық педагогиканың әртүрлі әдістері мен технологияларын білу және қолдану; білім алушылардың жас ерекшеліктеріне, физиологиялық және жеке ерекшеліктеріне сүйене отырып, орындаушылардың спорттық бал билері саласындағы әлеуетін неғұрлым тиімді арттыруға көмектесетін жаттығулар кешенін әзірлеу.
  • Концертмейстермен ынтымақтастық дағдыларын, музыкалық-хореографиялық сауаттылық білімін меңгеру қабілеті; практикалық сабақтар үшін қолайлы музыкалық материалды таңдау.
  • Заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби ақпаратты өз бетінше іздеу, өңдеу, талдау және бағалау, жаңа білім алу қабілеті; мамандығы бойынша ғылыми-зерттеу, эксперименттік-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу, ғылыми-білім беру, педагогикалық және тәрбие қызметіндегі хореографиялық өнердің даму бағыттары мен үрдістеріне бағдарлану
ОҚУ ПӘНДЕРІ

Қазақстанда өнер мен білім беруді дамытудың қазіргі деңгейіне сәйкес қоғам мен еңбек нарығының қажеттіліктеріне жауап беретін хореография саласында бәсекеге қабілетті кадрлар сұранысқа ие. Білім беру бағдарламасы практикалық және теориялық курстарды игеруге, практикадан өту кезеңінде жетекші шығармашылық ұйымдармен ынтымақтастық жасауға, сондай-ақ хореографиялық өнердің отандық және шетелдік мамандарымен шеберлік сыныптарына қатысуға бағытталған.

бағдарлама туралы толығырақ
түлектердің пікірлері
Айдан Калжан
28.11.2024

Мен, Айдан Калжан, Қазақ ұлттық хореография академиясының “Балет әртісі” және “Балетмейстерлік өнер” мамандықтарын тәмәмдадым. Колледж 3 жыл, бакалавриат 4 жыл. 

Қазақ ұлттық хореография академиясы өз есігін ашқан жылынан бастап қазіргі таңға дейін жоғарғы деңгейде білім беріп келеді. Ұстаздардың тәлімгерлерге деген қарым-қатынасы, білім сапасы жыл сайын арттыруда. 

 Оқу орнының қазіргі жоғарғы деңгейі ол ұстаздардың, тәлімгерлер мен оқушылардың, және басқада жандардың, аянбай, күнделікті күрделі жұмыстарының жемісі әрі жеңісі! 

 Өзім осы зәулім ғимараттың түлегі болғаныма мақтан тұтамын! Мұғалімдердің маған берген тәлімдері, өмір жолымда көптеген септіктерін тигізіп жатыр! Алғысым шексіз! 

 Қазақ ұлттық хореография академиясы көптеген жеңіске, мықты әрі алғыр шәкірттерінің көп болуына тілектеспін!

Біздің білім беру бағдарламамызға түскіңіз келе ме?
Қабылдау