Сайт бойынша іздеу
Білім беру бағдарламасы туралы

7М02107 Өнертану

Білім беру бағдарламасы өнертанушы мамандығын игеруге, адамзат тарихында қалыптасқан көркемдік тәжірибелер жиынтығы ретінде өнер туралы жүйелі және тұтас идеяны қалыптастыруға бағытталған.

  • ғылыми-педагогикалық – 2 жыл
Білім беру бағдарламасының мақсаты

Білім беру бағдарламасының мақсаты: хореография тарихы мен теориясы және балет сыны саласында

жалпы мәдени, терең кәсіби, ғылыми құзыреттерге ие, Қазақстан қоғамының сұранысына сәйкес келетін және оның рухани-эстетикалық дамуына ықпал ететін жоғары білікті, бәсекеге қабілетті өнертану ғылымдарының магистрлерін дайындау

бағдарлама туралы толығырақ
Кәсіби қызметтің түрлері

Мәдени-ағартушылық:

  • экскурсиялар өткізу, қоғамдық дәрістермен, хабарламалармен сөз сөйлеу, көрмелер, экспозициялар ұйымдастыру;
  • мәдени-ағартушылық, рухани-адамгершілік және зияткерлік құндылықтарды жинақтауға, сақтауға және көбейтуге, хореографиялық өнердің жоғары көркем өнімін ілгерілетуге ықпал ету;

 Шығармашылық:

  • әлеуметтік, мәдени және тарихи контексте көркем өнер туындысына талдау жасай білу.
  • әр түрлі формадағы және стильдегі туындыларды жасау бойынша тиімді жұмыс істеу, концептуалды аппаратты, театр, музыкалық және хореографиялық мұралардың үздік үлгілерінің текстологиясын меңгеру.

Білім беру:

  • қосымша білім беретін оқу орындарында, шығармашылық ұжымдарда театр, музыка және хореография бойынша теориялық пәндерді оқытуға;
  • білім алушыларды табысты оқыту және дамыту үшін оңтайлы педагогикалық жағдайлар жасау;

Ұйымдастыру:

  • мәдениет және өнер мекемесінің ұйымдастырушылық қызметін жоспарлауға қатысу;
  • ұйымның мақсаттарын елдің мәдени саясатын іске асырумен ұштастыру, шығармашылық ұйымның барлық қызметкерлерінің оның қызметін жүзеге асыруда өзара іс-қимылы үшін жағдай жасау.
Оқыту нәтижелері
  • Ғылымда оның дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын тарих пен философияның негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерін талдау, ғылыми зерттеулер жүргізуге және жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгеру.
  • Жоғары білімнің білім беру бағдарламалары бойынша оқытушылық қызметте алған білімдерін жалпылау, педагогика және басқару психологиясы саласындағы заманауи зерттеулер бағытының негізгі теорияларын салыстыру. 
  • Кәсіби міндеттерді шешуде жалпыға бірдей өнер тарихы мен отандық өнер тарихы бойынша зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік әдістерін қолдану. Шетелдік және отандық өнертанудағы зерттеулердің жаңа әдістемелері негізінде қорытындылар шығару.
  • Магистрлік диссертацияның таңдалған тақырыбын ғылыми негіздеу, мақсат қою, оларға қол жеткізу әдістері мен құралдарын таңдау дағдыларына ие болу.
КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТЕР (КҚ) (HARDSKILLS)
  • Ғылым, педагогика және психология тарихы мен философиясы саласында алған білімдерін кәсіби салада қолдану қабілеті. Бұдан әрі кәсіби қызметте шет тілін және мемлекеттік мәдени саясат негіздерін білуін пайдалану және жетілдіру
  • Өнертануда, оның ішінде хореографияда ғылымның заманауи жетістіктері мен деректану базасын қолдана отырып ғылыми зерттеу әдістерін анықтау қабілеті
  • Кәсіптік қызметтің пәндік саласындағы ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын анықтау қабілеті. Мақалалар мен магистрлік диссертация жазу кезінде заманауи әдістеме мен зерттеу әдістерін қолдану қабілеті
  • Сандық электрондық ресурстарды пайдалана отырып, веб-қосымшаларды құру, зияткерлік меншікке өтінім беру дағдыларын меңгеру, сондай-ақ
  • түрлі жобаларды әзірлеуді және ұйымдастыруды жүзеге асыру
ОҚУ ПӘНДЕРІ

Қоғамның рухани сұраныстары бағалаудың мұқият аналитикалық жүйесін құруды, баға жетпес рухани мұраны терең ғылыми және сыни тұрғыдан түсінуді талап етеді. Бұған теоретиктердің, тарихшылардың және өнер сыншыларының еңбектерін егжей-тегжейлі зерттеуге, студенттің жарқын әдеби стилін қалыптастыруға негізделген осы білім беру бағдарламасы ықпал етеді. Оқу аяқталғаннан кейін мұндай түлек еңбек нарығында бейіні бойынша теориялық және тарихи пәндер оқытушысы, мәдениет мекемелеріндегі әдеби бөлімнің меңгерушілері/редакторлары, белгілі бір шығармашылық ұжымның немесе өнердің жеке өкілінің, дәріскерлердің, ғылыми-зерттеу мекемелеріндегі зерттеушілердің өмірін кәсіби түрде жариялайтын журналистер мен бұқаралық ақпарат құралдарының сыншылары және т.б. ретінде сұранысқа ие болады.

бағдарлама туралы толығырақ
Біздің білім беру бағдарламамызға түскіңіз келе ме?
Қабылдау
жиі қойылатын сұрақтар
Бакалавриаттың қандай мамандығы бойынша 7М02107-Өнертану білім беру бағдарламасы бойынша ғылыми-педагогикалық магистратураға түсуге рұқсат етіледі?

Үміткерде өнер бакалавры дәрежесі және (немесе) жалпы білім беру дайындығы бағытына жақын дайындық бейіні бойынша бакалавр дәрежесі болуы тиіс.

7М02107-Өнертану білім беру бағдарламасына түсуші қандай шығармашылық емтихандарды тапсырады?

- презентациясы бар реферат қорғау;

- билет бойынша ауызша емтихан.

Шығармашылық емтихан тапсыру үшін ұсынылатын реферат қандай болуы тиіс?

Ұсынылып отырған реферат ұлттық хореография тарихымен, қазақ балет өнерін дамытудағы теориялық аспектілермен, тұжырымдама бойынша жаңа және әзірлеу бойынша дербес аспектілермен байланысты болуы тиіс.

Реферат қандай мерзімде ұсынылуы тиіс?

Реферат шығармашылық емтихан басталғанға дейін, яғни күнтізбелік жылдың 6 шілдесінен кешіктірілмей ұсынылуы тиіс. Жұмыс (vpo@balletacademy.kz) электрондық поштаға жіберілуі тиіс.

Ұсынылған рефератқа пікір керек пе?

Ұсынылған рефератқа рецензенттің жұмыс орнынан қолы мен мөрі қойылған арт-менеджмент және өнертану саласында ғылыми дәрежесі бар адамнан рецензия болуы тиіс.

7М02107-Өнертану жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламасына түсушілер үшін екінші шығармашылық емтихан қандай форматта өтеді?

Ауызша емтихан өнер тарихы мен теориясы, өнерді дамытудың жалпы процестері (билеттер бойынша) саласындағы сұрақтарға құрылады. Оқуға түсушіге ауызша емтиханға арналған сұрақтардың болжамды тізбесі алдын ала беріледі. Магистратураға түсушіге жауап дайындау үшін 15 минут беріледі. Жауапқа дайындалу кезінде ол ауызша жауабын параққа жазуға міндетті.

Консультациялар ұйымдастырыла ма, олар онлайн форматта өтуі мүмкін бе?

Консультациялар дәстүрлі және (немесе) онлайн форматта өткізілуі мүмкін.

Апелляция қандай мерзімде қаралады?

Апелляцияға өтінішті арнайы немесе шығармашылық емтихан тапсырған адам апелляциялық комиссия төрағасының атына арнайы немесе шығармашылық емтихан нәтижелері жарияланғаннан кейін келесі күні сағат 13.00-ге дейін береді және апелляциялық комиссия бір күн ішінде қарайды.

Пререквизиттер тапсыру керек пе және қандай пәндерден тапсырамыз?

Иә, бакалавриат деңгейіндегі міндетті оқу жоспарының тізбесіне кіретін: 1) Сын шеберлігі 2) Сын бойынша семинар 3) Өнер теориясы 4) Қазіргі заманғы сын 5) Қазіргі заманғы өнертану.