Сайт бойынша іздеу
Білім беру бағдарламасы туралы

6B02107 Өнертану

Білім беру бағдарламасы адамзат тарихында қалыптасқан көркемдік тәжірибелер жиынтығы ретінде өнер туралы жүйелі және тұтас идеяны қалыптастыруға бағытталған өнертанушы мамандығын игеруге бағытталған.

Осы білім беру бағдарламасында театр, музыка және балет өнері саласында жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктері бар, қазақстандық қоғамның сұраныстарына сәйкес келетін және әлемдік білім беру және мәдени кеңістікте сұранысқа ие тарих және өнер теориясы саласында бәсекеге қабілетті өнер бакалаврларын даярлау жүзеге асырылады.

  • жалпы орта білім негізінде (мектеп) – 4 жыл
  • техникалық және кәсіптік білім негізінде (колледж) – 4 жыл
Білім беру бағдарламасының мақсаты

Қазақстан қоғамының сұраныстарына сәйкес келетін және әлемдік білім беру және мәдени кеңістікте талап етілетін театр, Музыка және балет өнері саласында жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке ие өнер тарихы мен теориясы саласында бәсекеге қабілетті өнер бакалаврларын даярлау.

бағдарлама туралы толығырақ
Кәсіби қызметтің түрлері

Мәдени-ағарту:

  • экскурсиялар өткізуге, көпшілік алдында лекциялар, баяндамалар оқуға, көрмелер мен экспозициялар ұйымдастыруға;
  • мәдени-ағартушылық, рухани-адамгершілік және интеллектуалдық құндылықтарды жинақтауға, сақтауға және арттыруға, хореографиялық өнердің жоғары көркемдік өнімін насихаттауға ықпал ету;

Шығармашылық:

  • көркем шығарманы әлеуметтік, мәдени-тарихи контексте талдай білу.
  • әртүрлі формадағы және стильдегі шығармалар жасау бойынша нәтижелі жұмыс жасау, концептуалды аппаратты, театр, музыкалық және хореографиялық мұраның озық үлгілеріне мәтіндік сынды меңгерту.

Тәрбиелік:

  • қосымша білім беретін оқу орындарында, шығармашылық топтарда театр, музыка және хореография бойынша теориялық пәндерді оқыту;
  • оқушылардың табысты оқуы мен дамуы үшін оңтайлы педагогикалық жағдайлар жасау;

Ұйымдастырушылық:

  • мәдениет және өнер мекемелерін жоспарлау және ұйымдастыру жұмыстарына қатысу;
  • шығармашылық қызметтердің жұмысын үйлестіру және көркемдік және орындаушылық қызметтің жоғары тиімділігін қамтамасыз ету;
Оқыту нәтижелері
  • Театр өнерінің терминологиясын меңгеру, театр өнерінің дамуының негізгі кезеңдерін, театрдың стильдері мен жанрларын, кез келген жанрдағы әдеби шығармаларды анықтау және талдау; театр өнері мен әлемдік әдебиеттің қазіргі жай-күйі мен даму перспективаларына өзінің негізделген және дәлелді көзқарасын тұжырымдау.
  • Тарихи-мәдени контексте және қазіргі даму процестерінің аспектісінде әр түрлі өнер түрлерінің (музыка, театр өнері және әдебиет) ерекшелігі мен мәртебесін анықтау.
  • Музыкалық өнер мен мәдениеттің адам өміріндегі рөлін түсіну, өзінің көркемдік қабылдауы мен талғамын дамыту, үнемі адамгершілік пен эстетикалық дамуға ұмтылу.
  • Батыс еуропа, орыс және қазақ бейнелеу өнерінің стильдері мен бағыттарын, театр сахнасында сценография мен костюм жасаудың ерекшеліктері мен принциптерін түсіну.
КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛЕР (HARDSKILLS).
  • Қазіргі хореографиялық өнердегі жаңа бағыттар мен стильдердің қалыптасуы тұрғысынан әлемдік балет өнерінің дамуындағы негізгі процестерді ажырата білу, жетекші хореографтар мен орындаушылардың жарқын есімдерін білу, хореографтардың туындыларын әртүрлі стильдік стильдермен байланыстыра білу. балет терминологиясын білуге негізделген.
  • Қазіргі музыкалық шығармаларды зерттеу және талдау аспектісінде әлемдік музыка дамуының негізгі кезеңдерін түсіндіре білу, жетекші композиторлардың стильдерін ажырата білу, мәдени даму процестерін музыка әлеміндегі жаһандық тенденциялармен салыстыру. Күрделілігі әртүрлі музыкалық мәтіндердің аналитикалық жұмысының негіздерін меңгеру, музыкалық мәнерлеу құралдарын түсіндіру.
  • Түрлі кинотуындыларға жан-жақты талдау жасау дағдыларын меңгеру, пікірталастарда ауызша шолу, тарихты білуге және әлемдік кинематографиядағы режиссерлер мен актерлердің есімдерін білуге негізделген қазіргі кино үдерісіне өзіндік дәлелді көзқарасын білдіру дағдысы.
ОҚУ ПӘНДЕРІ

Білім беру бағдарламасы өнертанушы мамандығын игеруге бағытталған, оның мақсаты адамзат тарихында қалыптасқан көркемдік тәжірибелер жиынтығы ретінде өнер туралы жүйелі және тұтас идеяны қалыптастыру болып табылады.

Қоғамның рухани сұраныстары бағалаудың мұқият аналитикалық жүйесін құруды, баға жетпес рухани мұраны терең ғылыми және сыни тұрғыдан түсінуді талап етеді, бұған теоретиктердің, тарихшылардың және өнер сыншыларының еңбектерін егжей-тегжейлі зерттеуге, білім алушының жарқын әдеби стилін қалыптастыруға негізделген білім беру бағдарламасының пәндерін зерттеу ықпал етеді.

бағдарлама туралы толығырақ
түлектердің пікірлері
Серік Аида Амангелдіқызы
18.11.2024

Қазақ ұлттық хореография академиясындағы оқу менің маман ретінде қалыптасуымның маңызды кезеңі болды, сондай-ақ менің дүниетанымымды байытып, әрі қарай дамуым үшін шабыт берді. Өз ісін терең білетін, студенттерді баурап алып, құрмет пен шығармашылық еркіндік атмосферасын қалыптастыра алатын оқытушыларға ерекше алғысымды білдіремін. Дәрістер, семинарлар және практикалық сабақтар әрқашан қызықты әрі мазмұнды өтті. "Өнертану" бакалавриат бағдарламасы бойынша оқу мен үшін құнды тәжірибе болды, оны болашақ талапкерлерге шын жүректен ұсынғым келеді. Бұл бағдарлама өз өмірін өнермен байланыстырғысы келетіндер үшін кең мүмкіндіктер ашады.

Имантай Гулнур Ермекқызы
18.11.2024

Қазақ ұлттық хореография академиясында «Өнертану» білім беру бағдарламасы бойынша оқу маған жақсы әсер қалдырды. Ең алдымен, оқытушылар құрамының жоғары дәрежелі оқытуы мен кәсібилігін атап өткім келеді, олардың көпшілігі хореография және өнер саласындағы көрнекті қайраткерлер.

Оқытудың ең құнды аспектілерінің бірі-бағдарлама теориялық білімді практикалық дағдылармен үйлестірді. Маған оқытудағы пәнаралық көзқарас өте ұнады. Біз хореографияны ғана емес, өнердің музыка, театр өнері, философия және әлеуметтану сияқты басқа салалармен өзара әрекеттесуін де зерттедік. Бұл менің дүниетанымымды кеңейтіп, өнердің қоғамға және жалпы мәдениетке қалай әсер ететінін тереңірек түсінуге көмектесті.

Біздің білім беру бағдарламамызға түскіңіз келе ме?
Қабылдау
жиі қойылатын сұрақтар
Білім беру бағдарламасына түсу үшін шығармашылық емтихан тапсыратын талапкерлерден құжаттарды қабылдау қашан басталады?

Шығармашылық емтихан тапсыратын талапкерлерден өтініштерді қабылдау Академияда күнтізбелік жылдың 20 маусымы мен 7 шілдесі аралығында жүзеге асырылады.

Өнертану білім беру бағдарламасына түсуші талапкер қандай шығармашылық емтихандарды тапсырады?

- жазбаша жұмыс;

- өнер тарихы бойынша ауызша емтихан.

Шығармашылық емтихан қай кезде өткізіледі?

Шығармашылық емтихан күнтізбелік жылдың 8-13 шілдесі аралығында өткізіледі.

ҰБТ электрондық форматта өткізілген кезде шығармашылық емтихан тапсыру үшін оқуға түсушілерден өтініштерді қабылдау Академияда күнтізбелік жылдың 20 маусымынан 7 шілдесіне дейін жүзеге асырылады. ҰБТ-ны электрондық форматта өткізу кезінде шығармашылық емтихан күнтізбелік жылдың 8-13 шілдесі аралығында өткізіледі.

Шығармашылық емтихандардың кестесін (емтихан өткізу нысаны, өткізілетін күні, уақыты және орны, консультациялар) қабылдау комиссиясының төрағасы бекітеді және оқуға түсушілердің назарына құжаттарды қабылдау басталғанға дейін жеткізіледі және Академияның ресми интернет-ресурсында жарияланады.

Шығармашылық емтихан тапсыру үшін ұсынылатын жазбаша жұмыс қандай болуы тиіс?

Оқуға түсуші ұлттық өнердің, белгілі театрлардың, көрнекті есімдер мен жарқын қойылымдардың даму тарихы бойынша эссе немесе шағын мақала түріндегі жазбаша жұмысты ұсынуы тиіс. Жазбаша жұмыстың мазмұны Қазақстанның өнерімен және мәдениетімен, тұжырымдамасы бойынша жаңа және әзірленуі бойынша дербес болуымен міндетті түрде байланысты болуы тиіс.

Емтихан барысында оқуға түсуші ұсынылған жазбаша жұмыс бойынша, жұмысты дайындаудың дербестігін, сондай-ақ оқуға түсушінің өнер туралы пікір айта білуін, әртүрлі елдердегі негізгі мәдени процестерде бағдарлай білуін анықтау үшін сұрақтарға жауап береді.

Жазбаша жұмыс қандай мерзімде ұсынылуы тиіс?

Оқуға түсуші күнтізбелік жылдың 6 шілдесіне дейін 1-шығармашылық емтихан бойынша жазбаша жұмысты Академияның қабылдау комиссиясының admissions-vpo@balletacademy.kz электрондық поштасына жіберуі тиіс.

Білім беру бағдарламасына түсушілер үшін екінші шығармашылық емтихан қандай форматта өтеді?

Өнер тарихы бойынша билеттер арқылы ауызша емтихан.

Консультациялар ұйымдастырыла ма, олар онлайн форматта өтуі мүмкін бе?

Консультациялар дәстүрлі және (немесе) онлайн түрде өткізілуі мүмкін.

Апелляция қандай мерзімде қарастырылады?

Апелляциялық шағым арнайы немесе шығармашылық емтиханды тапсырған адамның өзі арқылы апелляциялық комиссияның төрағасының атына беріледі. Шағым арнайы немесе шығармашылық емтиханның нәтижелері жарияланған күннен кейінгі күні сағат 13.00-ге дейін қабылданады және апелляциялық комиссиямен бір күн ішінде қарастырылады.

Республикалық бюджет немесе жергілікті бюджет есебінен жоғары білім беру бойынша білім беру грантын алуға бола ма және осы санат бойынша қабылдау қалай жүзеге асырылады?

Академияға республикалық немесе жергілікті бюджет есебінен оқуға түскен студенттерді қабылдау комиссиясы қазақ, орыс немесе ағылшын тілдерінде оқыту үшін жыл сайын 10 тамыздан 25 тамызға дейін академия ректоры немесе оның міндетін атқарушының бұйрығымен жүзеге асырады.

Мемлекеттік грант негізінде оқитындар үшін бітіргеннен кейін қандай мерзімге жұмыс істеу керек

Мемлекеттік грант негізінде оқуға түскен Қазақстан Республикасы азаматтары Қазақстан Республикасының азаматтары үшін 36 айды құрайтын жұмыспен өтеу туралы шартқа қол қояды. Бұл шарт Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрінің м.а. 2023 жылғы 11 тамыздағы «Маманды жұмысқа жіберу, бюджет қаражаты есебінен шеккен шығыстарды өтеу, өз бетімен жұмысқа орналасу құқығын беру, мемлекеттік білім беру тапсырысы негізінде білім алған Қазақстан Республикасының азаматтарын жұмыспен өтеу жөніндегі міндетінен босату немесе олардың міндетін тоқтату қағидаларын бекіту туралы» №403 бұйрығындағы белгіленген тәртіппен жасалады.