Сайт бойынша іздеу
Білім беру бағдарламасы туралы

8D02108 Хореография

Рухани-эстетикалық дамуды қамтамасыз ететін хореография саласында жалпы мәдени, тереңдетілген кәсіби, ғылыми құзыреттіліктері бар хореографиялық өнер саласында бәсекеге қабілетті философия докторларын даярлау.

Білім беру бағдарламасы ғылыми-педагогикалық бағытқа ие және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі мен ғылыми сала үшін хореографиялық өнердің тиісті бағыттары бойынша іргелі білім беру, әдіснамалық, зерттеу даярлығын, пәндерді тереңдетіп оқытуды көздейді.

  • Хореография – 3 жыл
Білім беру бағдарламасының мақсаты

Білім беру бағдарламасының мақсаты: қазақстандық қоғамның рухани-эстетикалық дамуын қамтамасыз ететін хореография саласында жалпы мәдени, жан-жақты кәсіби, ғылыми құзыреттерге ие хореографиялық өнер саласында бәсекеге қабілетті философия докторларын (PhD) даярлау

бағдарлама туралы толығырақ
Кәсіби қызметтің функциялары

Ғылыми-зерттеу қызметі саласында:

  • ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметті жүзеге асыру, ғылыми зерттеулер жүргізуде инновациялық әдістемелерді пайдалана отырып, заманауи ақпараттық технологияларды қолдану;

Шығармашылық қызмет саласында:

  • шығармашылық процесті жоспарлау және ұйымдастыру, оқыту мен тәрбиелеудің дәстүрлі технологияларын практикада қолдану, сондай-ақ оқытудағы инновациялық тәсілдердің барлық мәселелерінде құзыретті болу;
  • хореографиялық шығармалар жасау, хореографиялық ұжымда жоғары кәсіби деңгейде жұмыс жасау.

Ұйымдастыру-шығармашылық қызмет саласында:

  • отандық мәдениеттің рухани-адамгершілік құндылықтары мен мұраттарын, хореография өнерінің жауһарларын, ұлттық хореография мен Қазақстан халықтарының хореографиялық шығармашылығын насихаттау бойынша ТВ хабарлар мен БАҚ-тың басқа да нысандарын дайындау және өткізу.

Ұйымдастыру-басқару қызметі саласында:

  • маркетингтік қызмет, қойылған мақсаттар мен міндеттерді іске асыру үшін процестерді ұйымдастыруда тиімді әдістер мен құралдарды қолдану;
  • мемлекеттік мәдени саясатты іске асыру мақсатында жасампаздық-басқарушылық қызмет, құрылымдық бөлімшелер мен қызметкерлердің өзара іс-қимылы, сондай-ақ сыртқы әріптестік және барлық мүдделі тұлғалар үшін жағдай жасау.

Білім беру қызметі саласында:

  • жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінің жоғары оқу орындарындағы педагогикалық, тәрбиелік және тәлімгерлік қызмет;
  • кәсіби шеберлік пен кәсіби біліктілік деңгейін үнемі жетілдіру.
Оқыту нәтижелері
  • Өнертану ғылымдары шеңберінде жаңа білім алудың негізгі тәсілдері мен міндеттерді шешу әдістерінің жиынтығын қолдану; заманауи ғылыми және практикалық проблемаларды тұжырымдай және шеше білу, ғылыми ақпаратты алу, өңдеу және сақтау әдістерін қоса алғанда, білім беру бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу, эксперименттік-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу; өнертанудың өзекті проблемаларына арналған докторлық диссертация жазу процесінде ғылыми тәсілді әзірлеу; кәсіби қызметте теориялық, практикалық және зерттеу міндеттерін шешу үшін алған білімдерін пайдалану.
  • Кәсіби педагогикалық ғылымның қазіргі мәселелерін түсіну. Оқытудың инновациялық әдістерін меңгеру, педагогикалық технологияларды талдау (соның ішінде авторлық), оқытудағы кәсіби шеберлікті меңгеру, педагогикалық қызметте осы білімді қолдана білу; ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау, мақсаттарды анықтау және оларға қол жеткізу бойынша кәсіби міндеттерді шеше білу, ауызша сөйлеуді қисынды, дәлелді, нақты құру және материалды жазбаша баяндау.
  • Кәсіби міндеттерді шешуде әртүрлі инновациялық және педагогикалық тәсілдерді қолдана отырып, шығармашылық іс-әрекеттің нәтижесінде өзінің даралығын, креативті ойлауын және эстеталық идеалдарын қолдану және іске асыру.
КӘСІПТІК ҚҰЗЫРЕТТЕР (HARDSKILLS)
  • Академиялық жазу мен ғылыми зерттеулердің әдістері мен тәсілдерінің пайда болу факторлары мен даму заңдылықтарын, ғылыми шығармашылықтың даму ерекшеліктері мен перспективаларын талдау; бәсекеге қабілеттілікті арттыру мақсатында өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу қабілетіне ие болу
  • Кәсіби педагогикалық ғылымның заманауи мәселелерін түсіну. Оқытудың инновациялық әдістерін меңгеру, педагогикалық технологияларды талдау (соның ішінде авторлық), оқытудағы кәсіби шеберлікті меңгеру, осы білімді педагогикалық қызметте қолдана білу. Ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау, мақсаттарды анықтау және оларға қол жеткізу бойынша кәсіби міндеттерді шешу, ауызша сөзді логикалық, дәлелді және нақты құру және материалды жазбаша баяндай білу
  • Пәнаралық зерттеулер деңгейінде алған білімдерін салыстыру және ұсыну; әртүрлі тарихи мәнмәтіндерде бидің әлеуметтік-мәдени функциялары туралы теориялық-философиялық рефлексияны жүзеге асыру; әртүрлі тарихи мәнмәтіндерде қазақтың дәстүрлі мәдениетінің әлеуметтік-мәдени функциялары туралы теориялық-философиялық рефлексияны жүзеге асыру. Өнертанудың дүниетанымдық, әлеуметтік және жеке маңызды философиялық мәселелерін түсіну және талдау; кәсіби қызметте өнертану және гуманитарлық пәндердің негізгі заңдарын қолдану
ОҚУ ПӘНДЕРІ

8D02108 Хореография білім беру бағдарламасы – бұл кәсіби хореографиялық білім беру, жоғары білікті ғылыми, ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау жүйесіндегі ең жоғары саты және Қазақ ұлттық хореография академиясында үздіксіз білім берудің соңғы сатысы.

Білім беру бағдарламасының стратегиялық міндеті оны халықаралық мәдени кеңістікке ілгерілету және Қазақстанның ел ішіндегі және одан тыс жерлердегі шығармашылық элитасы болатын түлектер арасында бәсекеге қабілеттілікті арттыру болып табылады.

бағдарлама туралы толығырақ
түлектердің пікірлері
Бакирова Самал
30.11.2024

Қазақ ұлттық хореография академиясында 2019-2022 жылдары докторантурада оқып, 2023 жылы “Хореография өнері саласында мамандарды даярлаудың қазақстандық моделі” тақырыбында диссертациялық жұмысымды қорғадым. Ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізу қызықты және қиын процесс, осы кезеңді тиімді ұйымдастыруға мүмкіндік беріп, қолдау көрсеткен жетекшілерім ҚазКСР-нің еңбек сіңірген артисі, өнертану кандидаты Ізім Т.О., п.ғ. докторы, профессор Кульбекова А.К. алғысым шексіз. Академияда докторантқа бағытталған оқу процесі қолға алынған, яғни жатақхана, ғылыммен айналысатын арнайы кабинет, қазақ биінің ғылыми-әдістемелік зертханасы, жоғары оқу орынынан кейінгі білім беруді ұйымдастыру бөлімінің жұмысы, заманауй инфрақұрылымды кітапхана т.б. барлығы сапалы білім алуға жол ашады. Аталған оқу орнында білім алу мен үшін ғылым жолында табысты еңбек етуге үлкен жол ашты.

Біздің білім беру бағдарламамызға түскіңіз келе ме?
Қабылдау